• Algemene ledenvergadering AV Spirit

Alle AV Spirit leden zijn uitgenodigd voor de Algemene ledenvergadering (ALV) op donderdag 16 juni 2022 om 21:00 uur. Op de ALV worden het gevoerde en te voeren beleid besproken, dat uitgevoerd wordt door het bestuur. Alle leden van AV Spirit zijn welkom en hebben stemrecht op de ALV.

• Do 16 juni 2022 om 21:00 uur

Wij willen u vragen om dit tijdstip vast in uw agenda te zetten. Aan de rechter kant vind u alvast de agenda van de ALV. Tevens krijgen alle leden via een e-mail inzage in de financiele stukken zoals ze tijdens de ALV behandeld zullen worden en de notulen van de vorige ALV. Indien u lid bent maar deze mail niet heeft ontvangen, neem even contact met ons op via onderstaand adres.

Het overleg zal plaatsvinden in het clubgebouw van AV Spirit aan de Sportparkweg 2, 8223 PB Lelystad.

Mocht u nog vragen hebben kunt u ons een mail sturen via: ALV (at) AVSpiritLelystad.nl (zie ook de contact-pagina).

Met sportieve groet,
      Namens het bestuur van AV Spirit.

• Agenda ALV

1. Opening en vaststelling agenda
      2. Notulen algemene ledenvergadering 13 december 2021
      3. Jaarverslag van het bestuur